Svar till Molntuss.

Hej Molntuss

Jag har läst dina bloggar och vet precis hur det känns.
För det hände mig också att någon inte ville kontakta eller känna mig,T.ex.vem är jag och var kom jag ifrån.

När jag började skolan i ett nytt land kände jag mig mest annorlunda. Ingen frågade vad jag gjort i mitt hemland.

Men här försökte jag leva utan att tänka över dem som vill känna mig eller ej. Eftersom jag hittar bra vänner i cyberrymden där kan man hitta bra vänner som jag har, men där kan man hitta fiender också.


Jag är en vanlig elev i klassen, så jag blir arg när eleverna skall skämta mig eller dem göra det över annan elev. Det betyder för mig helt respektlöst.


På sociala medier kan man hitta riktiga vänner, om kontakta med dem och gör man ett möte någonstans. Jag vet inte, varför du tycker om mobbad! Vill du bli mobbad? Du kan starta live på Instagram.com, där få du mycket mobbad som helst. Jag har inga mer förslag att säga till dig, men glöm inte att du är bäst som du är!


Jag såg din bild på snyggast.se, du var jätte fantastisk där! Jag tänker att det blir bra för dig om du försätta där, eller på annat håll som Instagram.com! Jag tror att du kan bli jätte populära och egentligen positiv på Instagram.com.

Kämpa alltid och var stolt över det du gör, kram Hussein

Kommentarer

Populära inlägg